آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس

بیماری کلیوی دیابت یک بیماری مزمن کلیه (CKD) ثانویه به دیابت است. بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، CKD را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. یک فرد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و دیابت دارای GFR از 15 ~ 29ml/min و تعدیل کلیوی مرحله damage.Can 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس؟

مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیه در دیابت

کلیه ها یک جفت از ارگان های حیاتی در رگ های خونی کوچک body.The در کلیه فیلترهای در وضعیت راست kidneys.In به عمل می کنند، آنها می توانند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن برای حفظ خون تمیز و از نظر شیمیایی balanced.However، اگر قند خون سطح بالا نگه می دارد، می تواند بیش از حد در زمان کوچک vessels.Over خون می شود، رگ های خونی کوچک تبدیل خواهد شد کلیه impaired.The قادر به عملکرد درست، در نتیجه در تابع مترقی مرحله decline.In کلیوی و در نتیجه 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت، خون کوچک کشتی ها در کلیه ها به میزان قابل توجهی مختل میشود، بنابراین در یک میزبان از نشانه هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، کم خونی، بیماری های استخوان و غیره

چگونه به کنترل این عوارض؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر.

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس شود؟

صدمه به کلیه ها در مرحله 4 از دیابت ایجاد می شود CKD نمی توان معکوس completely.However، اگر درمان موثر است به تصویب رسید، بیماران قادر خواهند بود برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و کاهش عملکرد کلیوی بیشتر است. درمان توصیه می شود برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت چیست؟

در مرحله اول، بیماران باید درمان های محافظه کار به شدت به کنترل فشار خون، قند خون، چربی خون، پروتئینوری کنترل و غیره از این شرایط می تواند کاهش عملکرد کلیوی کند را دنبال کنید.

دوم، کلیه ها به میزان قابل توجهی مختل میشود، به بهبود پیش آگهی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت، هدف مهم درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند موثرتر عمل، بیماران قطعا خواهد شد قادر به یک زندگی طبیعی و با کیفیت بالا با این بیماری.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم مرحله 4 بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.